הסרת שיער בהיר

קישורים ממומנים

מה השיטה הטובה ביותר להסרת שיער בהיר? לייזר? אינפרא אדום? ועוד כמה עצות לבעלי שיער בהיר בכתבה הבאה שלפניכם.

הטכנולוגיות להסרת שיער הולכות ומתקדמות וככל שהן עושות זאת, הן מצליחות להגיע לאוכלוסיות ממוקדות יותר ולשפר את אחוזי ההצלחה בהסרת שיער. אחת מהבעיות הידועות למשל בטיפולי הסרת שיער הן בעלי שיער בהיר (בלונדיני, ג'ינג'י וכד') וזאת מכיוון שמכשירי הסרת השיער השונים מתקשים לזהות את השערות ולהשמיד את השורש העמוק.

הסרת שיער בלייזר לבעלי שיער בהיר במיוחד כמעט ולא אפשרי בשיטה זו וכל מכון לייזר מקצועי יערכו בדיקה מקיפה כדי לבדוק האם ניתן באופן מלא או באופן חלקי להסיר שיער בלייזר לשיער בהיר.

אחת השיטות הטובות ביותר להסרת שיער בהיר שקיימת כיום ומספקת אחוזי ההצלחה גבוהים ביותר היא הסרת שיער באמצעות אינפרא אדום (IPL) ומכוני שיער רבים פועלים בשיטה זו לכן לבעלי שיער בלונדי או ג'ינג'י כדאי ללכת רק למכונים שעובדים בשיטה זו.

שיטה נוספת שמתאימה אף היא להסרת שיער בהיר היא שיטה שפותחה דווקא בישראל ומשתמשת במכשיר שנקרא Aria SHR. שיטה זו מבוססת על הסרת שיער בהבזקי אור ומתהדרת בהסרת השיער ללא כאבים. מכשיר Aria SHR מצליח באחוזי הצלחה גבוהים להסיר שיער בהיר ואף מאפשר טיפולים לעור שזוף. (בשאר השיטות חל איסור על שיזוף כדי שלא יגביל את אחוזי ההצלחה של הסרת השיער.

כיום בישראל קיימים כמה מכונים שמשתמשים בטכנולגית ה-SHR. הנה כמה מהם:

נטרופיל - רשת מכוני אסתטיקה עם סניפים בפריסה ארצית המציעה בין יתר הטיפולים גם הסרת שיער ב-SHR.

Great Looks - מרפאה לרפואה אסתטית יוקרתית בה אפשר למצוא טיפולי הסרת שיער בטכנולוגיית SHR.

איילת מגע מטפח - קוסמטיקאית מקצועית בעלת קליניקה במושב קדימה לטיפולי אסתטיקה המציעה הסרת שיער בטכנולגיית SHR שמתאים לבעלי שיער בהיר.

מאמרים דומים:
הסרת שיער IPL
הסרת שיער עור כהה