הסרת שיער IPL

קישורים ממומנים

גם לך נמאס משיערות גוף מיותרות? בדיוק בשבילך המציאו שיטות להסרת שיער לצמיתות! כאן תוכלי למצוא המלצות של הסרת שיער IPL, שיטה ייחודית של הורדת שיער לצמיתות.

כבר ניסית כל מיני שיטות של הסרת שיער? סכין גילוח, מכונת גילוח, שעווה, ועוד דרכים רבות להוריד שיער קיימות היום בשוק, אך הרבה מהן מכאיבות, דורשות ביקורים רבים אצל הקוסמטיקאיות, ומורטות עצבים. הגיע הזמן להסיר שיער לצמיתות!

האם IPL זה בעצם הסרת שיער בלייזר?

IPL (הפירוש: Intense Pulse Ligh) זו שיטה הפועלת על עיקרון דומה לזה של הסרת שיער בלייזר, אך למרות זאת הן שונות. לייזר, אינפרא אדום, וIPL - הן שלוש שיטות שבאמצעות שידור של אור באורך גל מסוים גורם לחום, ובאמצעות השערה מוליך את החום עד שמגיע לשורש השערה, ומחליש אותו. למרות זאת, כל שיטה להסרת שיער היא ייחודית:

  • הסרת שיער לייזר: הלייזר הוא הקרנת קרן חזקה מאד וממוקדת מאד, שפולטת רק אורך גל אחד.
  • הסרת שיער באינפרא אדום: ההקרנה כאן היא בעוצמה הרבה יותר נמוכה. היא פחות ממוקדת מהלייזר, והיא מתפזרת יותר.
  • הסרת שיער ב IPL: קרן בעוצמה חזקה בהרבה מזו של האינפרא אדום וקיימת אפשרות לבחור בין 3 אורכי גל שונים, ולכן שונה מהאינפרא אדום. אך היא לא ממוקדת אלא מפוזרת ורכה, ובכך שונה מהלייזר.
באיזו שיטה להסרת שיער הכי כדאי לבחור?

לכל אחת מהשיטות להורדת שיער לצמיתות יש חסרונות יתרונות. לכל השיטות הכי קל להתמודד עם שיערות כהות על צבע עור בהיר, ואילו במצבים אחרים יהיה להם יותר קשה להתמודד. כל השיטות מאפשרות הסרת שיער מהפנים - שפם, סנטר, צוואר וכד', מבית השחי, מהרגליים, מהידיים, הסרת שיער מהמפשעה, ולמעשה - מכל מקום בגוף בו צומחות שיערות.

הסרת שיער בשעווה ובאביזרים שונים היא הסרת שיער זמנית, ודורשת טיפולים סמוכים זה לזה, ולעומת זאת לייזר, אינפרא אדום, וIPL - כן מדללות את השיער ולעתים עד כדי שהשיער יעלם לצמיתות. עם זאת, אף שיטה לא יכולה להתחייב ב100% שהשיער לא יחזור לצמיתות. צמיחת השיער תלויה בהמון גורמים שונים, ולכן רוב המכונים מתחייבים רק לכ-80% אחראיות שהשיער לא יצמח שוב. לכן, אם אתם מגיעים למכון שמתחייב ב100% - כדאי שתבררו היטב על אותו מכון.

בנוסף, שינויים הורמונליים כמו הריון יכולים להשפיע על צמיחת השיערות, ולכן לא מומלץ לבצע הסרת שיער לצמיתות בזמנים כאלו. כמו כן, הדבר תלוי בכמות הטיפולים אליהם הולכים. ככל שהולכים ליותר טיפולים - כך השיער יגדל באופן יותר דליל.

כדאי לשקול את כמות הטיפולים הנדרשים בכל שיטה להסרת שיער: אם בחרת באינפרא, אז סביר להניח שיצטרכו הרבה טיפולים עד להגעת תוצאות משביעות רצון. לעומת זאת, IPL היא שיטה מהירה להסרת שיער ביחס לאינפרא. למרות מהירות הטיפול בIPL, לעתים השיער גדל מחדש בצורה פלומתית ופוגם בהמשך טיפולים אפשריים אחרים לעומת הלייזר, לכן כדאי לשקול מה עדיף. כמובן שהכל תלוי באדם ובגורמים שונים נוספים, ולכן כדאי להתייעץ לפני התחלת טיפול.

למה כדאי להוריד שיער בIPL?

הורדת שיער בIPL היא פחות מכאיבה מטיפול בלייזר. כאשר מורידים שיערות בלייזר, הקרן צורבת את העור ומכאיבה וכמו כן משאירה כוויות וצלקות, ולעומת זאת IPL היא שיטה יותר עדינה ולכן תופעות הלוואי של IPL הן נמוכות יותר.

גם תכיפות הטיפולים היא יחסית נמוכה: לרוב מספיקלהגיע לטיפול כל 5-6 שבועות כאשר מעוניינים בהסרת שיער במפשעה, ברגליים ובכל חלקי הגוף. אם מעוניינים בהסרת שיער מהפנים - מספיק להגיע לטיפול כל 4 שבועות. אין ספק שזו כמות נמוכה בהרבה מאשר הורדת שיער בשעווה, במכונה, בסכין ובאמצעים זמניים אחרים להורדת שיער.

מבחינה רפואית:

IPL בטוחה לשימוש ביחס ללייזר ולשיטות אחרות, היא לא מקרינה UV. רוב המכשירים מאושרים ע"י איגודי בריאות.

מחיר IPL

עלות המיכשור של IPL היא זולה יותר מזו של לייזר, וכן לא מצריכה מומחה בכדי להפעיל אותה. דבר זה גורם הן למחירים נמוכים יחסית של הסרת שיער בIPL, והן לתאוצה בהפצת IPL ביתי לשימוש בבית.

המחירים נעים בערך מ - 500 ש"ח באיזורים קטנים כמו הסרת שיער מהמפשעה, ויכולים להגיע לסכומים גדולים יותר כמו 10,000 ש"ח באזורים גדולים כמו הרגל. חלק מהמכונים כוללים פגישת ייעוץ חינם, וחלק לא.

איפה אפשר לעשות הסרת שיער בIPL?


הסרת שיער שIPL, כמו בשיטות האחרות להסרת שיער, ניתן לעשות גם ברשתות הגדולות, וגם אצל קוסמטיקאיות פרטיות ברחבי הארץ. הנה כמה רשתות מוכרות בהן עושים שימוש בIPL:
  • נאטורפיל
  • פרופורציה
  • care
כמו כן, ישנן עוד רשתות מובילות המבצעות שיטה זו. כדי לקבל הצעת מחיר, כדאי לברר עם המכון באופן אישי, ולוודא כי אתם אכן מתאימים לטיפול.

כמובן שיש יתרונות וחסרונות ברשת גדולה. מצד אחד, כאשר הולכים לגוף ממוסד יש תחושת ביטחון יותר גדולה שמדובר בחברה שמוכנה לקחת על עצמה אחריות. אך מצד שני, אם יש קוסמטיקאית מסויימת או מקום מסויים שקיבלתם עליהם המלצות, לפעמים זו בחירה עדיפה. זה נתון לשיקולכם..

מאמרים דומים:
הסרת שיער מחירים
מה ההבדל בין לייזר לאינפרא אדום?
הורדת שיער באיזור המפשעה

1 תגובות:

הסרת שיער לצמיתות אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.