הסרת שיער בפנים

קישורים ממומנים

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו על הסרת שיער, הפעם נתמקד בהסרת שיער בפנים ונציג את השיטות המקובלות והמחירים הממוצעים להסרת שיער באיזור הפנים. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

האיזור החשוב ביותר עבור הנשים בכל מה שקשור להסרת שיער הוא הפנים וזאת מהסיבה הפשוטה ביותר - את הפנים אי אפשר להסתיר ע"י בגד או בד. ישנם שיטות המאפשרות לעשות זאת לבד בבית וישנם שיטות המצריכות אתכן ללכת לקוסמטיקאית או למכון רפואי. במאמר הבא נציג לכם את כל השיטות המקובלות להסרת שיער בפנים כולל מחירים של טיפולים וכו'.

שיטות להסרת שיער בפנים

כשמדברים על הסרת שיער בפנים, מתייחסים בדרך כלל לשיער באיזור השפם, סנטר, לחיים, אוזניים וכד'. קיימים מספר שיטות כדי להתמודד עם השיער המיותר באיזור הפנים.

לפני שנתחיל בפירוט כל השיטות, כדאי לדעת שקיימות רבות שיטות רבות להסרת שיער בפנים וישנם אסכולות שונות המצדדות בשיטה כזו או אחרת. לכן, כדאי מאוד לחפש המלצות מחברות או ממומחים בתחום כדי לבחור לכן את הדרך המוצלחת ביותר להסיק שעיר בפנים.

הסרת שיער בפנים בשעווה

לגבי שיטה זו כבר פרסמנו מדריך באתר שיעזור לכן הרבה מאוד.

הסרת שיער בפנים באפילציה

בשיטה זו מסירים את השיער בעזרת מחט חשמלית מיוחדת העובדת על כל שערה בנפרד.

הסרת שיער בפנים בלייזר

באמצעות קרן לייזר אשר גורמת לחימום שורש השערה מסירים את שיער הפנים באחוזי הצלחה גבוהים. בשיטה זו יש צורך במספר טיפולים ולא ניתן לבצע זאת בטיפול אחד. ישנם שיטות המשלבות הסרת שיער בפנים בלייזר עם משחה או קרם (למשל וניקה) וכך מגיעים לתוצאות טובות יותר. אם תבחרו בטיפול בלייזר, חשוב ללכת למכון מקצועי ומוסמך להסרת שיער בלייזר.

הסרת שיער בפנים באינפרא אדום

הסרת שיער באינפרא אדום (או IPL) נפוצה מאוד באיזור הפנים מכיוון שאיזור זה הוא עדין יותר משאר הגוף ושיטת האינפרא אדום פולטת קרן אור בעוצמה נמוכה יותר מלייזר. טיפול בשיער פנים באינפרא אדום יכול להתבצע אצל קוסמטיקאית וכיום ישנם קוסמטיאיות רבות שמציעות טיפול כזה אצלן.

הסרת שיער בפנים - מחירים

שוטטנו ברחבי הרשת כדי לגלות כמה עולה הסרת שיער בפנים ואלו הם התוצאות שהגענו אליהם (המחירים שתראו הם משועירים ומשקפים אצ המחיר הממוצע בשוק):

לייזר

הסרת שיער בשפם בלייזר: בסביבות ה-800 ש"ח.
הסרת שיער בסנטר בלייזר: 800 ש"ח.
הסרת שיער בכל הפנים: כ-3000 בממוצע.

אינפרא אדום, IPL או SHR

הסרת שיער בשפם: כ- 600 ש"ח.
הסרת שיער בסנטר: 650 ש"ח.
הסרת שיער בכל הפנים: מחיר ממוצע של הסרת שיער בכל הפנים בשיטות אלו הוא כ-2300 ש"ח.

המלצה: כנסו לאחד מהפורומים המקצועיים באינטרנט להסרת שיער ועברו על השרשורים השונים ועל השאלות הנפוצות שנשאלות שם. תוכלו לגלות יתרונות וחסרונות על כל שיטה ממקרים אמיתיים של מטופלים וכן לשמוע המלצות על מכון להסרת שיער כזה או אחר.

הנה רשימה של כמה מכונים המציעים הסרת שיער בפנים בשיטות שונות כמו לייזר, אינפרא אדום, אפילציה וכו':
  • פרופורציה - רשת ארצית של מכונים לרפואה אסתטית המציעה בין היתר הסרת שיער בפנים בלייזר ומאפשרת אף ללקוחות של קופות חולים כללית ומאוחדת מחירים מסובסדים.
  • סבטלנה - קוסמטיקאית המציעה טיפולי הסרת שיער בפנים באינפרא אדום. המרפאה ממוקמת ברמת גן ברח' הרצל 64
  • פורטל אסתטיקה - פורטל זה מציע לכם השוואת מחירים להסרת שיער בלייזר משלוש מכונים שונים.
  • פוטונה (Fotona) - מכשיר לייזר מתקדם עם סורק בטיחותי איתו עובדים כמה מרכזים רפואיים כגון "קשת - מרפאות לייזר", "אפק מדיקל" ו"פנינת שיקום".
  • אמריקן לייזר - רשת בפריסה ארצית המציעה בין השאר הסרת שיער בלייזר בפנים.
מאמרים נוספים בסדרה:
הסרת שיער בכתפיים
הסרת שיער במפשעה
הסרת שיער בית שחי