מכשיר להסרת שיער

קישורים ממומנים

אילו מכשירים להסרת שיער קיימים כיום? מהם המחירים הממוצעים? מחפשות המלצה טובה? כל מה שרציתן לדעת על מכשיר להסרת שיער בכתבה הבאה.

עדכון (26/11/11): מאז פרסום הכתבה הנ"ל, נכנסו כמה שחקנים חדשים לשוק כאשר אחד מהם הוא המכשיר הנקרא ME, הנה סקירה שערכנו על המכשיר כולל מחירים, כיצד הוא עובד ופרטים נוספים. כדאי לקרוא לפני שממשיכים בכתבה.

הטכנולוגיה של השנים האחרונות ממשיכה לפתח מוצרים חדשניים כל הזמן ובין השאר גם מכשירים להסרת שיער. נשים רבות בשנים האחרונות מעדיפות להשתמש במכשירים ביתיים במקום ללכת למכון לייזר או לקוסמטיקאית. מכיוון שישנם הרבה מאוד סוגים של מכשירים להסרת שיער, ננסה לסקור לכם כמה מהם כדי לעזור לכן בקנייה נכונה של מכשיר המתאים בשבילכן.

סוגים של מכשירים להסרת שיער

ובכן, יש כמה מכשירים מובילים בשוק הנחשבים לפופולריים במיוחד ומקבלים הרבה המלצות מנשים רבות. הנה כמה מהם (קחו בחשבון שמכשירים אלו הם לא דבר זול וככל שהמכשיר מתקדם ואיכותי יותר, כך גם המחיר):

סילקן - אחד המכשירים הנפוצים והנמכרים ביותר להסרת שיער. סילקן הינו מכשיר העובד בטכנולוגיית HPL העושה שימוש בהבזקי אור ובמקרים רבים מצליח לגרום לשיער להפסיק לצמוח. מחיר: טווח המחירים של הסילקן נע בין 2400 ש"ח ל-3500 ש"ח.

ריו - מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר. גם ריו נחשב למכשיר מתקדם ופופולרי במיוחד. השימוש בריו (וגם בסילקן) אמור להיות ללא כאבים בכלל ויתרונם הגדול הוא בכך שהם אמורים לבצע הסרת שיער לזמן רב, בשונה ממכשירי גילוח למשל. מחיר: המחיר הממוצע של ריו הוא כ-3000 ש"ח.

סילק אפיל (Silk Epil) - סדרה שלמה של מכשירים חשמליים להסרת שיער. בדגמים מסויימים מגיע המכשיר סילק אפיל גם עם ראש אפילציה היכול לבצע מריטה של השערות בצורה איכותית ומהירה. מחיר: בין 200 ל-700 ש"ח.

אפי ליידי - עוד חברה נפוצה מאוד במכשירים חשמליים להסרת שיער היא אפיליידי. לחברה ישנם סוגים רבים של מכונות גילוח ומכונות להסרת שיער ע"י אפילציה וטכנולוגיות נוספות. ניתן למצוא אפילו מכשירי אפי ליידי משולבים המשלבים ראש גילוח וראש להסרת שיער ביחד. מחיר: טווח המחירים של מכשירי אפי ליידי נעים בין 200 ש"ח למכשירים פשוטים יותר ויכול להגיע ל-500 ש"ח ומעלה.

לסיום, הנה עוד כמה חברות של מכשירי הסרת שיער ששווה לבדוק לפני שקונים:
  • בייביליס (Babyliss)
  • רמינגטון
  • פיליפס
מאמרים קשורים:
טיפים להסרת שיער ברגליים
משחה להסרת שיער
מחיר הסרת שיער בשעווה אצל קוסמטיקאית
מוצרים להסרת שיער בבית

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שמעתי עכשיו על מכשיר ה ME שמסיר שיער לצמיתות... זה היה גם בתוכנית בריאות בערוץ 2...
תוכלו לכתוב איזו סקירה גם עליו?

אנונימי אמר/ה...

מה לגביי המכשיר של חברת babyliss?
אין עליו יותר מידיי חוות דעת באינטרנט, אשמח לדעה עליו.