מה זה סילקן?

קישורים ממומנים

אם אתן מתעניינות בהסרת שיער לטווח ארוך ללא צורך בטיפול אצל מכוני אסתטיקה יש פתרון לדבר. ישנם מוצרי הסרת שיער לטווח ארוך לשימוש ביתי. אחד מהם הוא סילקן. כל הפרטים בכתבה הבאה.

סילקן הואמכשיר מתוך להסרת שיער לטווח ארוך מהבית ללא צורך בטיפול במכול להורדת שיער. סילקן הוא מוצר פרי פיתוחה של חברת "הום-סקינוביישנס" ומשווק בארץ ע"י חברת "הום אסתטיק". המוצר סילקן מיועד להחליף את השיטות להסרת שיער לטווח ארוך המוכרות בשוק כמו הסרת שיער בלייזר ואחרות. לקריאה מעמיקה על המוצר תוכלו לקרוא באתר הרשמי של החברה כאן.

כיצד המכשיר עובד?

בעיקרון, סילקן עובד על טכנולוגייה המבוססת על אנרגיית משולבת המשתמשת ברמה נמוכה של אנרגיית אור לתוצאה של הסרת שיער לטווח ארוך במינימום קרינה. כדאי לקרוא בקישור המצורף את כל הפרטים על הטכנולוגיה.

כמה עולה סילקן?

מחיר של סילקן מורכב משני חלקים: המכשיר עצמו והראש של המכשיר. לפי אתר החברה, מכשיר סילקן כולל ראש אחד נמכר במחיר של 2490 ש"ח ומכשיר כולל 4 ראשים נמכר במחיר של 3380 ש"ח.

האם כדאי לקנות סילקן?

זאת באמת שאלה שאתן צריכות לענות עליה לבד. המוצר בטוח אינו זול ודורש גם טיפולים מעת לעת מצד אחד. מצד שני לקוחות רבים מפרסמים המלצות על סילקן כך שהבחירה בידיכן.

בכתבה הבאה נפרסם גם סקירה על המוצר המקביל - ריו שאף הוא כמו הסיליקן מסיר שיער לטווח ארוך ומיועד לשימוש ביתי.

מאמרים קשורים:
מדריך הסרת שיער
מוצרים להסרת שיער בבית

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

המחיר הוא 2000 שקל כולל ראש אחד (זה מחיר היכרות) ומקבלים בגד ים בשווי כמה מאות שקלים לבחירתכם...
המכשיר נמכר כעת ברשתות המשביר לצרכן
אם למישהו יש שאלה הוא מוזמן לפנות אליי באיי מייל
bonita_love@walla.co.il