הסרת שיער מחירים

קישורים ממומנים

כמה עולה הסרת שיער בחזה? כמה בפנים? בשפם? וכמה בכל הגוף? אם אתם מחפשים לדעת מחירים של הסרת שיער, אספנו בשבילכם כמה אתרים שתוכלו לקבל מהם מחירונים של הסרת שיער לפי איזור.

האתר הבא מציע מחירון של הסרת שיער שנעשה בסקר מול מכוני הסרת שיער רבים ומציע מחיר מוערך השואף להתקרב ככל האפשר למחיר האמיתי בשוק. המחירון מחולק להסרת שיער בלייזר, הסרת שיער ב-IPL והסרת שיער ב-SHR. בנוסף, תוכלו להשתמש במנגנון האתר ולבצע השוואת מחירים מול מכוני לייזר ולקבל עד 5 הצעות מחיר שונות.

עוד המלצה לאתר עם מחירון להסרת שיער הוא האתר של דניש קוסמטיק ובו מחירים להסרת שיער לפי איזור בגוף. למשל:
  • הסרת שיער באיזור הפנים - אף, נחיריים, שפם, גבות, עורף וצוואר.
  • הסרת שיער באיזור הגוף העליון - בית שחי, כתפיים, גב, ידיים, בטן, חזה, פטמות.
  • הסרת שיער באיזור הגוף התחתון - מפשעה, ישבן, רגליים, שוקיים, ירכיים.
כמו כן, ישנו פירוט של משך זמן טיפול לכל איזור וכן מבצעים ומחירים מוזלים. עיון במחירון הזה ייתן לכם אינדיקציה סבירה כדי ללמוד על עלות הסרת שיער בשוק בכלל.

עוד אתר שכדאי לבקר בו הוא האתר הבא שמציע הצעות מחיר מרשתות גדולות להסרת שיער כמו נאטורפיל ופרופורציה וכן מידע על מחירים להסרת שיער בלייזר.

עוד מאמרים קשורים:
האם הסרת שיער בלייזר כואבת?
מה ההבדל בין לייזר לאינפרא אדום?
איזה מכון לייזר מומלץ?
כמה עולה הסרת שיער באמריקן לייזר

2 תגובות:

ליהי אמר/ה...

כל הכבוד על היוזמה. הייתי שמחה אם בפעם הבאה תוכלו להרחיב יותר ולציין למשל:

כמה עולה הסרת שיער בנטרופיל?

כמה עולה הסרת שיער בקר?

כמה עולה הסרת שיער בכללית אסתטיקה?

כמה עולה הסרת שיער אצל רונית רפאל?

וכמה עולה הסרת שיער אצל דר' קליין?

חוץ מזה יש לי עוד שאלה:

אני אישית מתלבטת בין פרופורציה לבין אמריקן לייזר. מהלדעתכם עדיף מהשניים? יש לכם המלצה אובייקטיבית לתת לי?

ליהי

אנונימי אמר/ה...

אני הייתי שמחה לדעת כמה עולה הסרת שיער באפריל?