הסרת שיער בכתפיים

קישורים ממומנים

מחפשים ללמוד על הסרת שיער בכתפיים בלייזר? במאמר הבא נציג לכם טיפים, המלצות ושאלות נפוצות כולל מחירים ממוצעים להסרת שיער בכתפיים. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

הסרת שיער באיזור הכתפיים היא אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר במכונים להסרת שיער, במיוחד אצל הגברים. במאמר הבא נצן לכם כמה המלצות ונענה על שאלות נפוצות הקשורות במיוחד להסרת שיער באיזור הכתפיים.

האם כדאי להוריד שיער בכתפיים בלייזר?

לפני שאתם כבר משלמים למכון לייזר להורדת השיער בכתפיים כדאי שתחקרו קצת בנושא, מכיוון שישנם אסכולות שטוענות כי איזור הכתפיים הוא לא איזור מומלץ ללייזר ויכול במקרים מסויימם לגרום אף להחמרת המצב.

הדבר נובע מעיקר מסיבות הורמונליות הקשורות באיזור הכתפיים במיוחד אצל גברים למרות שישנם רופאים אשר טוענים שאפשר אך הכל תלוי בסוג השיער (כהה או בהיר), צבע העור (בהיר או כהה) צפיפות השיער, גיל המטופל וכד'. בכל מקרה, כדי שלא תכנסו לנקודת אל חזור, בררו בכמה מכוני לייזר ונסו לשאול רופאים המתמחים בתחום כדי לקבל המלצה רשמית מהם.

מחיר הסרת שיער כתפיים בלייזר

נתחיל בלבדוק כמה עולה להוריד שיער בכתפיים בלייזר. לאחר ששוטטנו קצת ברשת כדי לנסות ולהגיע למחיר ממוצע וסטנדרטי להורדת שיער מן הכתפיים, מצאנו כי מחיר הסרת שיער בכתפיים נע בממוצע בין 500 ש"ח ל-2000 ש"ח כאשר במכוני הסרת שיער רבים מציעים חבילות הכוללות יחד עם הכתפיים גם הסרת שיער בגב ובעורף וכך המחיר על הכתפיים משוכלל עם שאר האיזורים והופך לזול יותר משמעותית אם תורידו שיער רק בכתפיים.

טווח המחירים להסרת שיער בכתפיים הוא גדול במיוחד בעיקר מפני ריבוי השיטות שניתן כיום לבצע את הסרת השיער. ישנם שיטות שונות כמו הסרת שיער באפילציה, אינפרא אדום, IPL וכו'. לכל שיטה מספר טיפולים שונה ומחירים שונים.

לסיכום הנה כמה מקומות בהם אפשר לברר על הסרת שיער בכתפיים בלייזר ובשיטות נוספות ולהתייעץ ספיציפית למצב שלכם:

כללית אסתטיקה - פריסה ארצית
אמריקן לייזר - פריסה ארצית
אפק מדיקל סנטר - איזור הצפון
פרופורציה - פריסה ארצית

מאמרים קשורים:
הסרת שיער במפשעה
הסרת שיער בית שחי