הסרת שיער - היכרות

קישורים ממומנים

כמאמר פתיחה לבלוג החדש "הסרת שיער" הדבר ההגיוני ביותר והמתבקש הוא להסביר את המושגים הבסיסיים בכל מה שקשור להסרת שיער. אז אם אתם בתחילת דרככם בחיפושכם אחר הסרת שיער, המאמר הבא הוא בשבילכם.

מה זה הסרת שיער?

שיער האדם שיחק תפקיד מרכזי בכל ההיסטוריה של האנושות ולא רק במבחינה אסתטית אלא גם מבחינה דתית או אפילו כדרכי ענישה. בתרבויות מסויימות השיער חייב לגדול בצורה טבעית ובמקומות אחרים גילוח השיער היה רצוי או אף חובה.

בעולם המודרני שלנו, נשים רבות רואות בשיער הגוף כדבר המפריע וגורע מבחינה אסתטית והן מורידות את השיער במגוון שלם של שיטות להסרת שיער שקיימות ואף שיטות חדישות שמתפתחות מדי יום בעזרת הטכנולוגיה המתפתחת במהירות שיא.

אפשר לחלק את הסרת השיער לשתי קבוצות עיקריות:
  • הסרת שיער לזמן קצר.
  • הסרת שיער לזמן ארוך (הסרת שיער לצמיתות היא מושג שמומחים טוענים שלא קיים באמת).
הסרת שיער לזמן קצר

הסרת השיער לזמן קצר היא הדבר המקובל ביותר כיום והיא למעשה מכילה את כל השיטות הישנות שמצריכות טיפול יומי או שבועי כדי להגיע למצב של חוסר שיער למשל: גילוח, שעווה, מריטה או משחות כימיות מסויימות.

כל השיטות האלו מחזיקות לאורך זמן קצר בלבד ונשים שרוצות להיראות תמיד ללא שיער על הגוף נצרכות לטפל באמצעות שיטות אלו מדי יום או מדי שבוע (בהתאם לצמיחת השיער אצל כל אשה ואשה) ולכן, נשים רבות (וגם גברים) מחפשות להסיר שיער שיחזיק זמן רב יותר ויאפשר להם להמשיך בשגרת החיים ללא טיפול אינטנסיבי ושגרתי בהסרת השיער.

הסרת שיער לזמן ארוך

כאן הגענו לנושאים שעליו באמת נדבר עליהם בבלוג הזה ואלו הם הטיפולים הקיימים כיום להסרת שיער באופן מקצועי שיצריך את הנשים לכמה שפחות התעסקות בהסרת השיער. ישנן כמה טיפולים נפוצים בעולם להסרת שיער לזמן ארוך כאשר העיקרי מביניהם הוא הסרת שיער בלייזר בהמשך הדרך אנו נסקר ונרחיב בבלוג הזה על כל שיטה ושיטה ונציג לכם את כל הפרטים שתצטרכו.

ואלו הם השיטות הנפוצות ביותר להסרת שיער:
  • הסרת שיער בלייזר - הסרת השיער ע"י שימוש בקרן לייזר.
  • אפילציה - הסרת השיער ע"י פולסים חשמליים.
  • אינפרא אדום או IPL - שיטה זו דומה להסרת שיער בלייזר אך היא משתמשת במספר אורכי גל ולא רק באחת כמו הלייזר.
  • טיפולים תרופתיים - הסרת השיער ע"י חומרים המעקבים את האינזים הקשור בצמיחת השיער עד להיחלשותו המוחלטת של השיער.
לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה. כמו כן, השיקול הכלכלי הוא חשוב מאוד בתחום הזה מכיוון שחלק מטיפולים אלו יקר ביותר ומגיע גם לעשרות אלפי שקלים.

בבלוג הזה נשתדל לתת לכם מדי פעם כתבות, מאמרים וסקירות על הטיפולים הקיימים ועל הטיפולים החדשים אשר עוסקים בהסרת שיער.

בהצלחה