הסרת שיער - מבצעים, חדשות ועדכונים

הפעם החלטנו להציג לכם חדשות, עדכונים ומבצעים שמצאנו ברשת על הסרת שיער. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

אנו שמחים לפתוח פינה חדשה בבלוג ובה נרכז לכם את מיטב החדשות, עדכונים ומבצעים מעולם הסרת השיער שמצאנו באתרים שונים ברשת. לקרוא ולגזור.

משחה חדשה להסרת שיער - Epilfree

אתר מאקו פרסמו ביקורת על מוצר חדש להסרת שיער ע"י משחה של חברת "פרמנובה". התכשיר מציע שלושה שלבים של טיפול הכולל הסרת השערות בשעווה ומריחת חומר פעיל כנגד שורשי השערות. באתר התלהבו במיוחד מהעובדה שבשונה ממשחות אחרות להסרת שיער, כאן ניתן להיחשף לשמש לאחר הטיפול ואין הגבלות על סוג או צבע העור. מחיר המוצר נע בין 60 ש"ח ל-360 ש"ח ומתאים גם לפנים וגם לשאר הגוף. לפי הבדיקה שעשתה כותבת הכתבה, המוצר עובד בצורה טובה ויעילה.

שאלונים מציקים 

באתר מעריב הציגו כתבה מעניינת על תופעה ידועה בקרב הלקוחות של מכוני הסרת שיער שונים ובה נוהגים המכונים המובילים להסרת שיער כגון נאטורפיל או אמריקן לייזר להציג שאלונים רפואיים בעלי מידע רגיש ואינטימי מאוד שלפי משרד הבריאות אין בו צורך כלל. כנסו לכתבה כדי לקרוא את כל הפרטים כולל את התגובות של המכונים השונים.

הצלחת המכשיר להסרת השיער ME

אם אתם מעודכנים בעולם הסרת השיער, בוודאי שמעתם על המכשיר החדש me של חברת סינרון אך מה שלא בטוח ידעתם הוא שמדובר בחברה ישראלית מצליחה ביותר. באתר כלכליסט פרסמו ראיון עם אחד ממייסדי החברה שמספר על המכשיר ועל התהליכים שהובילו להצלחתו בישראל ובחו"ל.

מיתוסים על הסרת שיער בלייזר

נסיים עם אתר נענע 10 שמציע כתבה חשובה שסוקרת את המיתוסים הידועים מעולם הסרת השיער בלייזר ומסבירה מה נכון ומה לא. אז אם היה לכם שאלות כמו האם טיפול בלייזר כואב, האם הסרת שיער בלייזר זה לצמיתות, האם אפשר להסיר שיער לבן בלייזר ועוד שאלות דומות, כדאי לכם לבדוק את הכתבה הזאת.