הסרת שיער בחזה

מחפשים מידע על הסרת שיער בחזה? בכתבה הבאה נציג לכם את כל המידע הדרוש לכם להסרת שיער מהחזה.

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו על הסרת שיער באיזורים שונים בגוף הפעם נתמקד בהסרת שיער בחזה. אולי בגלל תדמית המטרוסקסואל ההולכת וגוברת או אולי מסיבות אחרות, בשנים האחרונות יותר ויותר גברים רוצים חזה חלק ומחליטים להסיר שיער בחזה. בכתבה הבאה תוכלו ללמוד באופן מעמיק יותר על השיטות הנהוגות, מחירים ממוצעים וטיפים והמלצות שונות.

הסרת שיער חזה

שיטות

ראשית יש להבין כאשר מדברים על הסרת שיער בחזה, ברוב המקרים כמובן מדברים על גברים (למרות שישנם גם נשים שעושות זאת). השיטה שעדיין מקובלת ביותר להסרת שיער בחזה היא באמצעות לייזר למרות שאפשר גם להסיר שיער בחזה בעזרת שיטות נוספות כמו אינפרא אדום (IPL) או SHR.

ברוב מכוני הלייזר בישראל מציעים "חבילות" ומבצעים שונים שבהם משלבים הסרת שיער בחזה יחד עם איזור הבטן ובמקרים רבים גם את איזור הכתפיים והעורף.

מחירים

לפי מחירון ממוצע שאפשר למצוא באתרים רבים ברשת ניתן לקבוע כי מחיר הסרת שיער בלייזר מהחזה נע בין 3000 ש"ח ל-4500 ש"ח. מספר הטיפולים הנדרש בממוצע לסוג טיפול זה הוא כ-10 טיפולים.

לפני שנציג לכם איפה כדאי לעשות הסרת שיער בחזה, אם אתם רוצים לראות כיצד נראה הסרת שיער בלייזר בחזה, צפו בסרטון הבא כדי לקבל תמונה מוחשית של הטיפול:



איפה אפשר?

הנה רשימה של כמה מכוני לייזר המציעים הסרת שיער בחזה בלייזר ובשיטות נוספות:

פרופורציה - רשת ארצית ואחת מהגדולות בישראל המציעה את כל סוגי השיטות להסרת שיער בכל איזורי הגוף לנשים ולגברים.

Care - רשת בינלאומית ומפותחת מאוד בישראל המתמחה בהסרת שיער בלייזר לנשים ולגברים.

אמריקן לייזר - עוד רשת מהגדולות בישראל המציעה מגוון של טיפולי הסרת שיער בלייזר ובשיטות נוספות.

נטרופיל - רשת גדולה ומקצועית בפריסה ארצית המציעה את כל סוגי הרפואה האסתטית לרבות הסרת שיער בחזה בלייזר או SHR.

אפק מדיקל - רשת מרפאות אסתטיקה בצפון המציעה בין היתר גם הסרת שיער בלייזר בחזה.

מאמרים נוספים בסדרה:
הסרת שיער ברגליים
הסרת שיער בכתפיים
הסרת שיער במפשעה
הסרת שיער בית שחי
הסרת שיער בגב

מכשיר אפילציה - איזה כדאי?

מחפשות לקנות מכשיר אפילציה? בכתבה הבאה נציג לכם כמה טיפים והמלצות לקניית מכשיר אפילציה ביתי להסרת שיער. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

במשך השנים האחרונות, הרבה מאוד נשים (וגברים) מחליטות לעבור לשימוש במכשיר אפילציה ביתי להסרת שיער. היתרונות בשימוש במכשיר אפילציה על פני הסרת שיער בשעווה מוצרים ביתיים אחרים ומשך הזמן שהשיער חוזר לצמוח הם בעיקר הסיבות לכך.

ישנן סוגים רבים של מכשירי אפילציה להסרת שיער. בכתבה הבאה נמנה לכם כמה מהן יחד עם המלצות ומחירים בשביל שתוכלו לקבל אינדיקציה טובה לפני הקנייה.

מה זה מכשיר אפילציה?

מכשיר אפליצה פועל בעזרת מחט חשמלית אשר מחממת את השערה בעזרת זרם חשמלי וכך למעשה מסירה אותה מן העור. בשונה מהסרת שיער בלייזר או IPL (אינפרא אדום), הסרת שיער באפילציה מתאימה כמעט לכל סוגי העור (גם עור בהיר או עור לבן).

מצד שני, מכשיר אפילציה אינו מיועד לכל איזורי הגוף ומתאים רק לאיזורים ספיציפיים כמו שיער פנים למשל ומקומות נוספים. וזהו למעשה החסרון בשימוש במכשיר זה.

הסרת שיער באפילציה נעשית על פי רוב אצל קוסמטיקאית בטיפול שוטף המתפרס על סדרת טיפולים קבועה אך ישנם גם מכשירי אפילציה ביתיים שנועדו לשימוש ביתי. יש לציין רק כי השימוש בשיטת האפילציה להסרת שיער דורש מיומנות והשקעה ולכן במקרים רבים, מומחים ממליצים לעשות זאת רק בטיפול אצל קוסמטיקאית (או אפילטורית) ולא בבית למרות שאין כל מניעה לעשות זאת.

מכשיר אפילציה ביתי - מחיר

כדי לדעת כמה עולה מכשיר אפילציה ביתי, בדקנו באתרים שונים באינטרנט כדי להגיע למחיר שוק ממוצע. ובכן, לאחר חיפושים, מצאנו כי מחירי מכשירי אפילציה ביתיים נעים בין 1700 ש"ח לבין 3000 ש"ח. בנוסף ניתן למצוא הרבה מאוד מכשירי אפילציה ביתיים משומשים באתר יד 2 ולחסוך הרבה מאוד כסף (לפעמים אפילו יותר מחצי מחיר).

המלצה

מכיוון שבכל מה שקשור להסרת שיער באפילציה בבית, כל מקרה הוא אינדיבידואלי וזקוק להמלצה אישית (כמו למשל אפילציה לנשים בהריון, איזורים שונים וכד'), אנו ממליצים לפנות לפורום מקצועי ביותר המתמחה בהסרת שיער בקישור הזה ולהציג בפני המומחה בדיוק את המקרה שלכן כדי לקבל תשובה מקצועית לגופו של עניין.

מאמרים קשורים:
מחיר הסרת שיער בשעווה אצל קוסמטיקאית
מוצרים להסרת שיער בבית
מכשיר להסרת שיער

הסרת שיער בגבות

מחפשות ללמוד את הדרך הטובה ביותר להסרת שיער בגבות בשעווה? הגעתן למקום הנכון.

במדריך הבא תוכלו ללמוד כיצד להוריד שיער בגבות בשעווה בצורה מקצועית ונקיה בדיוק כמו אצל קוסמטיקאית. נכון להיום, השיטה הנפוצה ביותר להסיר שיער בגבות היא בעזרת שעווה וכך למעשה תוכלו גם לעצב את הגבות שלכן בדיוק כפי שרציתן.

המדריך הוכן ע"י קוסמטיקאית מקצועית שאחראית על מדריכים נוספים הקשורים בהסרת שיער בשעווה בכל איזורי הגוף.

אז אם אתן רוצות ללמוד איך להוריד ולסדר את הגבות בשעווה כמו קוסמטיקאית, צפו עכשיו במדריך:

איך מורידים שיער בגבות?



מאמרים דומים:
הסרת שיער בפנים
מחיר הסרת שיער בשעווה אצל קוסמטיקאית
הסרת שיער במפשעה