מכשיר להסרת שיער

אילו מכשירים להסרת שיער קיימים כיום? מהם המחירים הממוצעים? מחפשות המלצה טובה? כל מה שרציתן לדעת על מכשיר להסרת שיער בכתבה הבאה.

עדכון (26/11/11): מאז פרסום הכתבה הנ"ל, נכנסו כמה שחקנים חדשים לשוק כאשר אחד מהם הוא המכשיר הנקרא ME, הנה סקירה שערכנו על המכשיר כולל מחירים, כיצד הוא עובד ופרטים נוספים. כדאי לקרוא לפני שממשיכים בכתבה.

הטכנולוגיה של השנים האחרונות ממשיכה לפתח מוצרים חדשניים כל הזמן ובין השאר גם מכשירים להסרת שיער. נשים רבות בשנים האחרונות מעדיפות להשתמש במכשירים ביתיים במקום ללכת למכון לייזר או לקוסמטיקאית. מכיוון שישנם הרבה מאוד סוגים של מכשירים להסרת שיער, ננסה לסקור לכם כמה מהם כדי לעזור לכן בקנייה נכונה של מכשיר המתאים בשבילכן.

סוגים של מכשירים להסרת שיער

ובכן, יש כמה מכשירים מובילים בשוק הנחשבים לפופולריים במיוחד ומקבלים הרבה המלצות מנשים רבות. הנה כמה מהם (קחו בחשבון שמכשירים אלו הם לא דבר זול וככל שהמכשיר מתקדם ואיכותי יותר, כך גם המחיר):

סילקן - אחד המכשירים הנפוצים והנמכרים ביותר להסרת שיער. סילקן הינו מכשיר העובד בטכנולוגיית HPL העושה שימוש בהבזקי אור ובמקרים רבים מצליח לגרום לשיער להפסיק לצמוח. מחיר: טווח המחירים של הסילקן נע בין 2400 ש"ח ל-3500 ש"ח.

ריו - מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר. גם ריו נחשב למכשיר מתקדם ופופולרי במיוחד. השימוש בריו (וגם בסילקן) אמור להיות ללא כאבים בכלל ויתרונם הגדול הוא בכך שהם אמורים לבצע הסרת שיער לזמן רב, בשונה ממכשירי גילוח למשל. מחיר: המחיר הממוצע של ריו הוא כ-3000 ש"ח.

סילק אפיל (Silk Epil) - סדרה שלמה של מכשירים חשמליים להסרת שיער. בדגמים מסויימים מגיע המכשיר סילק אפיל גם עם ראש אפילציה היכול לבצע מריטה של השערות בצורה איכותית ומהירה. מחיר: בין 200 ל-700 ש"ח.

אפי ליידי - עוד חברה נפוצה מאוד במכשירים חשמליים להסרת שיער היא אפיליידי. לחברה ישנם סוגים רבים של מכונות גילוח ומכונות להסרת שיער ע"י אפילציה וטכנולוגיות נוספות. ניתן למצוא אפילו מכשירי אפי ליידי משולבים המשלבים ראש גילוח וראש להסרת שיער ביחד. מחיר: טווח המחירים של מכשירי אפי ליידי נעים בין 200 ש"ח למכשירים פשוטים יותר ויכול להגיע ל-500 ש"ח ומעלה.

לסיום, הנה עוד כמה חברות של מכשירי הסרת שיער ששווה לבדוק לפני שקונים:
  • בייביליס (Babyliss)
  • רמינגטון
  • פיליפס
מאמרים קשורים:
טיפים להסרת שיער ברגליים
משחה להסרת שיער
מחיר הסרת שיער בשעווה אצל קוסמטיקאית
מוצרים להסרת שיער בבית

הסרת שיער דרך קופת חולים

כחלק משירותי הביטוחים המשלימים של קופות החולים, יש כמה קופות שמציעות גם הנחות ומבצעים על הסרת שיער. הנה כמה מההנחות שתוכלו לקבל בהסרת שיער דרך קופת חולים.

שוטטנו ברשת גדי למצוא אילו קופות חולים עוזרות ומסבסדות מחירים של הסרת שיער בלייזר או טכנולוגיות אחרות.

הסרת שיער קופת חולים מאוחדת

חברי "מאוחדת שיא" למשל יכולים להינות מהנחות להסרת שיער בלייזר ברשת פרופורציה. כדי לדעת מהי בדיוק ההנחה יש לפנות ישירות או לקופת חולים מאוחדת או לרשת פרופורציה.

הסרת שיער קופת חולים כללית

מכיוון שלקופת חולים כללית יש מרפאת אסתטיקה גדולה הנקראת כללית אסתטיקה, חברי קופ"ח כללית יכולים לקבל הנחות משמעותיות על הסרת שיערץ למשל: לקוחות רגילים של כללית מקבלים עד 20 אחוז הנחה, לקוחות כללית מושלם יכולים לקבל עד 30% הנחה לטיפולי אסתטיקה ואילו לקוחות כללית פלטיניום יוכלו לקבל עד ל-70% הנחה.

הסרת שיער קופת חולים לאומית

גם כאן לאחר חיפוש מעמיק מצאנו כי חברי קופת חולים של לאומית יכולים לקבל אף הם הנחה ברשת פרופורציה. לפרטים נוספים קראו כאן.

הסרת שיער קופת חולים מכבי

חיפשנו היטב בכל האינטרנט ולא מצאנו הצעה קונקרטית על טיפולי הסרת שיער בלייזר לחברי קופת חולים מכבי אך אם אתם שייכים למכבי, אנו עדיין ממליצים להתקשר אליהם ולשאול האם ישנה איזו שהיא הנחה או סידור להסרת שיער דרך קופת החולים. לאתר הרשמי של מכבי לחצו כאן

מאמרים נוספים באתר:
הסרת שיער בפנים
הסרת שיער בכתפיים

הסרת שיער בפנים

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו על הסרת שיער, הפעם נתמקד בהסרת שיער בפנים ונציג את השיטות המקובלות והמחירים הממוצעים להסרת שיער באיזור הפנים. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

האיזור החשוב ביותר עבור הנשים בכל מה שקשור להסרת שיער הוא הפנים וזאת מהסיבה הפשוטה ביותר - את הפנים אי אפשר להסתיר ע"י בגד או בד. ישנם שיטות המאפשרות לעשות זאת לבד בבית וישנם שיטות המצריכות אתכן ללכת לקוסמטיקאית או למכון רפואי. במאמר הבא נציג לכם את כל השיטות המקובלות להסרת שיער בפנים כולל מחירים של טיפולים וכו'.

שיטות להסרת שיער בפנים

כשמדברים על הסרת שיער בפנים, מתייחסים בדרך כלל לשיער באיזור השפם, סנטר, לחיים, אוזניים וכד'. קיימים מספר שיטות כדי להתמודד עם השיער המיותר באיזור הפנים.

לפני שנתחיל בפירוט כל השיטות, כדאי לדעת שקיימות רבות שיטות רבות להסרת שיער בפנים וישנם אסכולות שונות המצדדות בשיטה כזו או אחרת. לכן, כדאי מאוד לחפש המלצות מחברות או ממומחים בתחום כדי לבחור לכן את הדרך המוצלחת ביותר להסיק שעיר בפנים.

הסרת שיער בפנים בשעווה

לגבי שיטה זו כבר פרסמנו מדריך באתר שיעזור לכן הרבה מאוד.

הסרת שיער בפנים באפילציה

בשיטה זו מסירים את השיער בעזרת מחט חשמלית מיוחדת העובדת על כל שערה בנפרד.

הסרת שיער בפנים בלייזר

באמצעות קרן לייזר אשר גורמת לחימום שורש השערה מסירים את שיער הפנים באחוזי הצלחה גבוהים. בשיטה זו יש צורך במספר טיפולים ולא ניתן לבצע זאת בטיפול אחד. ישנם שיטות המשלבות הסרת שיער בפנים בלייזר עם משחה או קרם (למשל וניקה) וכך מגיעים לתוצאות טובות יותר. אם תבחרו בטיפול בלייזר, חשוב ללכת למכון מקצועי ומוסמך להסרת שיער בלייזר.

הסרת שיער בפנים באינפרא אדום

הסרת שיער באינפרא אדום (או IPL) נפוצה מאוד באיזור הפנים מכיוון שאיזור זה הוא עדין יותר משאר הגוף ושיטת האינפרא אדום פולטת קרן אור בעוצמה נמוכה יותר מלייזר. טיפול בשיער פנים באינפרא אדום יכול להתבצע אצל קוסמטיקאית וכיום ישנם קוסמטיאיות רבות שמציעות טיפול כזה אצלן.

הסרת שיער בפנים - מחירים

שוטטנו ברחבי הרשת כדי לגלות כמה עולה הסרת שיער בפנים ואלו הם התוצאות שהגענו אליהם (המחירים שתראו הם משועירים ומשקפים אצ המחיר הממוצע בשוק):

לייזר

הסרת שיער בשפם בלייזר: בסביבות ה-800 ש"ח.
הסרת שיער בסנטר בלייזר: 800 ש"ח.
הסרת שיער בכל הפנים: כ-3000 בממוצע.

אינפרא אדום, IPL או SHR

הסרת שיער בשפם: כ- 600 ש"ח.
הסרת שיער בסנטר: 650 ש"ח.
הסרת שיער בכל הפנים: מחיר ממוצע של הסרת שיער בכל הפנים בשיטות אלו הוא כ-2300 ש"ח.

המלצה: כנסו לאחד מהפורומים המקצועיים באינטרנט להסרת שיער ועברו על השרשורים השונים ועל השאלות הנפוצות שנשאלות שם. תוכלו לגלות יתרונות וחסרונות על כל שיטה ממקרים אמיתיים של מטופלים וכן לשמוע המלצות על מכון להסרת שיער כזה או אחר.

הנה רשימה של כמה מכונים המציעים הסרת שיער בפנים בשיטות שונות כמו לייזר, אינפרא אדום, אפילציה וכו':
  • פרופורציה - רשת ארצית של מכונים לרפואה אסתטית המציעה בין היתר הסרת שיער בפנים בלייזר ומאפשרת אף ללקוחות של קופות חולים כללית ומאוחדת מחירים מסובסדים.
  • סבטלנה - קוסמטיקאית המציעה טיפולי הסרת שיער בפנים באינפרא אדום. המרפאה ממוקמת ברמת גן ברח' הרצל 64
  • פורטל אסתטיקה - פורטל זה מציע לכם השוואת מחירים להסרת שיער בלייזר משלוש מכונים שונים.
  • פוטונה (Fotona) - מכשיר לייזר מתקדם עם סורק בטיחותי איתו עובדים כמה מרכזים רפואיים כגון "קשת - מרפאות לייזר", "אפק מדיקל" ו"פנינת שיקום".
  • אמריקן לייזר - רשת בפריסה ארצית המציעה בין השאר הסרת שיער בלייזר בפנים.
מאמרים נוספים בסדרה:
הסרת שיער בכתפיים
הסרת שיער במפשעה
הסרת שיער בית שחי

הסרת שיער בכתפיים

מחפשים ללמוד על הסרת שיער בכתפיים בלייזר? במאמר הבא נציג לכם טיפים, המלצות ושאלות נפוצות כולל מחירים ממוצעים להסרת שיער בכתפיים. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

הסרת שיער באיזור הכתפיים היא אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר במכונים להסרת שיער, במיוחד אצל הגברים. במאמר הבא נצן לכם כמה המלצות ונענה על שאלות נפוצות הקשורות במיוחד להסרת שיער באיזור הכתפיים.

האם כדאי להוריד שיער בכתפיים בלייזר?

לפני שאתם כבר משלמים למכון לייזר להורדת השיער בכתפיים כדאי שתחקרו קצת בנושא, מכיוון שישנם אסכולות שטוענות כי איזור הכתפיים הוא לא איזור מומלץ ללייזר ויכול במקרים מסויימם לגרום אף להחמרת המצב.

הדבר נובע מעיקר מסיבות הורמונליות הקשורות באיזור הכתפיים במיוחד אצל גברים למרות שישנם רופאים אשר טוענים שאפשר אך הכל תלוי בסוג השיער (כהה או בהיר), צבע העור (בהיר או כהה) צפיפות השיער, גיל המטופל וכד'. בכל מקרה, כדי שלא תכנסו לנקודת אל חזור, בררו בכמה מכוני לייזר ונסו לשאול רופאים המתמחים בתחום כדי לקבל המלצה רשמית מהם.

מחיר הסרת שיער כתפיים בלייזר

נתחיל בלבדוק כמה עולה להוריד שיער בכתפיים בלייזר. לאחר ששוטטנו קצת ברשת כדי לנסות ולהגיע למחיר ממוצע וסטנדרטי להורדת שיער מן הכתפיים, מצאנו כי מחיר הסרת שיער בכתפיים נע בממוצע בין 500 ש"ח ל-2000 ש"ח כאשר במכוני הסרת שיער רבים מציעים חבילות הכוללות יחד עם הכתפיים גם הסרת שיער בגב ובעורף וכך המחיר על הכתפיים משוכלל עם שאר האיזורים והופך לזול יותר משמעותית אם תורידו שיער רק בכתפיים.

טווח המחירים להסרת שיער בכתפיים הוא גדול במיוחד בעיקר מפני ריבוי השיטות שניתן כיום לבצע את הסרת השיער. ישנם שיטות שונות כמו הסרת שיער באפילציה, אינפרא אדום, IPL וכו'. לכל שיטה מספר טיפולים שונה ומחירים שונים.

לסיכום הנה כמה מקומות בהם אפשר לברר על הסרת שיער בכתפיים בלייזר ובשיטות נוספות ולהתייעץ ספיציפית למצב שלכם:

כללית אסתטיקה - פריסה ארצית
אמריקן לייזר - פריסה ארצית
אפק מדיקל סנטר - איזור הצפון
פרופורציה - פריסה ארצית

מאמרים קשורים:
הסרת שיער במפשעה
הסרת שיער בית שחי