כמה עולה הסרת שיער בפרופורציה?

אחרי שבדקנו כמה עולה הסרת שיער באמריקן לייזר, החלטנו להציג לכם עתה את מחיר הסרת שיער בפרופורציה.

פרופורציה היא רשת גדולה הפזורה ברחבי הארץ (ירושלים, ת"א, חיפה, אשדוד ועוד) ומציעה מגוון של טיפולי אסתטיקה כמו ניתוחים פלסטיים, המסות שומן והסרת שיער בלייזר ובטכנולוגיות נוספות.

הסרת שיער פרופורצה - מחירים

בשונה משאר המתחרות, רשת פרופורציה מציגה באתרה מבצעים ומחירים ברורים באתרה כך שניתן לראות לפי הדף הבא שהסרת שיער ברגליים ובמפשעה לנשים עולה 122 ש"ח * 72 תשלומים. סה"כ - 8784 ש"ח לכל הטיפול.

שימו לב שמידע זה הוא כללי וכדאי להתקשר לרשת ולברר את כל הפרטים לעומק בצירוף הנתונים האישיים שלכן כדי לקבל מחיר אמיתי וסופי.

המלצה: כדאי לבדוק את האתר הבא שעשה סקר ובו משתתפות כל הרשתות הגדולות בישראל המציעות הסרת שיער כמו פרופורציה, אמריקן לייזר, נאטורפיל, רונית רפאל וד"ר סנטר.

מאמרים נוספים באתר שלנו:
הסרת שיער מחירים
איזה מכון לייזר מומלץ?
כמה עולה הסרת שיער באמריקן לייזר

הסרת שיער מהפנים

מחפשות טיפים להסרת שיער מהפנים בשעווה? המדריך הבא ילמד אתכן את כל מה שצריך לדעת כדי להיפטר מהשערות בשפם, סנטר, אף ובכל שאר המקומות.

הסרת שיער בשעווה היא היא אחת מהשיטות הנפוצות ביותר להסרת שיער באיזור הפנים. במדריך הבא, קוסמטיקאית מברזיל תנדב לכן את כל הטיפים וההמלצות להסיר שיער בפנים בעזרת שעווה. למשל: חשוב מאוד לנקות את עור הפנים היטב בעזרת קרם מיוחד לפני מריחת השעווה. דבר זה יבטיח את איכותה של ההסרה וגם פחות תכאב.

לטיפים נוספים, צפו במדריך:



הסרת שיער מחירים

כמה עולה הסרת שיער בחזה? כמה בפנים? בשפם? וכמה בכל הגוף? אם אתם מחפשים לדעת מחירים של הסרת שיער, אספנו בשבילכם כמה אתרים שתוכלו לקבל מהם מחירונים של הסרת שיער לפי איזור.

האתר הבא מציע מחירון של הסרת שיער שנעשה בסקר מול מכוני הסרת שיער רבים ומציע מחיר מוערך השואף להתקרב ככל האפשר למחיר האמיתי בשוק. המחירון מחולק להסרת שיער בלייזר, הסרת שיער ב-IPL והסרת שיער ב-SHR. בנוסף, תוכלו להשתמש במנגנון האתר ולבצע השוואת מחירים מול מכוני לייזר ולקבל עד 5 הצעות מחיר שונות.

עוד המלצה לאתר עם מחירון להסרת שיער הוא האתר של דניש קוסמטיק ובו מחירים להסרת שיער לפי איזור בגוף. למשל:
  • הסרת שיער באיזור הפנים - אף, נחיריים, שפם, גבות, עורף וצוואר.
  • הסרת שיער באיזור הגוף העליון - בית שחי, כתפיים, גב, ידיים, בטן, חזה, פטמות.
  • הסרת שיער באיזור הגוף התחתון - מפשעה, ישבן, רגליים, שוקיים, ירכיים.
כמו כן, ישנו פירוט של משך זמן טיפול לכל איזור וכן מבצעים ומחירים מוזלים. עיון במחירון הזה ייתן לכם אינדיקציה סבירה כדי ללמוד על עלות הסרת שיער בשוק בכלל.

עוד אתר שכדאי לבקר בו הוא האתר הבא שמציע הצעות מחיר מרשתות גדולות להסרת שיער כמו נאטורפיל ופרופורציה וכן מידע על מחירים להסרת שיער בלייזר.

עוד מאמרים קשורים:
האם הסרת שיער בלייזר כואבת?
מה ההבדל בין לייזר לאינפרא אדום?
איזה מכון לייזר מומלץ?
כמה עולה הסרת שיער באמריקן לייזר

האם הסרת שיער בלייזר כואבת?

אחת מהשאלות הנפוצות ביותר בקרב אלו שמבררים בקשר ללייזר היא - האם הטיפול להסרת שיער בלייזר כואב?

ובכן, על פי רוב המטופלים התשובה היא - בקושי. טיפול להסרת שיער בלייזר כרוך בכאב מינימלי וצנוע ואין חשש לכאבים מיוחדים אם אתם חוששים. למרות זאת, שמדברים על כאב, אנחנו מדברים על משהו סובייקטיבי שקשה מאוד להגדיר. איגוד מינהל התרופות והמזון בארה"ב למשל, קבע כי למכוני הלייזר אסור להשתמש במונחים פרסומיים כמו "ללא כאבים" וכד' מכיוון שקיים כאב כלשהוא במהלך הורדת שיער בלייזר. לכן, יש כאן סוג של קונפליקט.

לסיכומו של עניין, הכי טוב הוא להתייעץ עם אנשים שעברו הסרת שיער בלייזר ולשמוע מהם באוזניכם איך הם הרגישו במהלך הטיפול ורק אז להחליט. בנוסף, קיימים היום מכשירי לייזר מיוחדים עם אנרגיית קירור כדי להחליש את הכאב לרמה המינימלית ביותר אז תמיד אפשר לבקש את המלצת המכון לגבי מכשיר הלייזר איתו תעברו את הטיפול.

מחיר הסרת שיער בשעווה אצל קוסמטיקאית

כמה עולה הסרת שיער בשעווה אצל קוסמטיקאית מקצועית?

לפני שאתן הולכות לטיפול מקצועי להסרת שיער בשעווה רצוי לדעת כיצד לבחור קוסמטיקאית ולכן, המלצה שלנו היא לקרוא את המאמר הבא באתר Ynet שמציג כללים בסיסיים מה לעשות ומה לא לעשות שמחפשים קוסמטיקאית.

עלות הסרת שיער אצל קוסמטיקאית די משתנה ולא אחידה בין מכוני היופי אך ניתן לומר כי מחיר הסרת שיער ע"י קוסמטיאית עולה בין 20 ש"ח ל-120 ש"ח לכל טיפול.

מאמרים קשורים:
מה זה סילקן?
מדריך הסרת שיער
הורדת שיער באיזור המפשעה
איך ניתן להסיר שערות מהגב?

הסרת שיער בשעווה

הסרת שיער באמצעות שעווה היא אחת מהשיטות הנפוצות ביותר בקרב הנשים בישראל ובעולם כולו. הנה כמה טיפים והמלצות כיצד להוריד שיער בשעווה בצורה הטובה ביותר.

הורדת שיער בשעווה היא לא הדבר הנוח ביותר שיש אבל היא שיטה זולה ופרקטית ביותר להיפטר מהשערות ברגליים ובגוף במהירות ויעילות. שימוש בשעווה להסרת השיער נפוץ בעיקר באיזור הרגליים והמפשעה ובמקרים רבים גם בבית השחי. הנה כמה טיפים שכדאי לדעת לפני שמתחילים בהורדת השיער וגם מדריך וידאו מצויין.

הסרת שיער בשעווה אצל קוסמטיקאית

ישנן נשים רבות שמסירות שיער בשעווה בבית ועושות זאת בהצלחה אך ישנן גם כאלו שלא מצליחות לעשות זאת טוב ולפעמים גם גורמות לסימני שטף דם בעור או מקרים דומים. לכן, אם אתן לא בטוחות בפעולה זאת רצוי מאוד ללכת לקוסמטיקאית מקצועית שמתמחה בדיוק בדברים האלו ותסיר לכן את השיער ללא כל פגע.

עזרה מחברות

אם אתן מעדיפות לחסוף את המחיר עבור הסרת שיער בשעווה אצל קוסמטיקאית, לפחות נסו להיעזר באחות, חברה טובה או כל מישהי אחרת שאתן מכירות טוב ושאתן יודעות שהיא מבינה היטב ברזי הורדת שיער בשעווה. בקשו ממנה המלצות כיצד להמשיך לאחר מכן לבד בכוחות עצמכן.

חלופות אחרות להסרת שיער בשעווה

למיואשות מביניכן שנמאס משעווה, תמיד אפשר להשקיע קצת כסף ולבחור שיטות נוספות להסרת שיער תמידית כמו הסרת שיער בלייזר, IPL או שיטות טכנולוגיות נוספות שעל רובן נכתב כאן באתר הסרת שיער. זה אמנם יעלה לכן לא מעט, אבל הטכנולוגיות הולכות ומשתפרות וברוב המקרים הטיפול מצליח ותוכלו לזכות לשנים ארוכות ללא צורך בשעווה ובכאבים.

מדריך להסרת שיער בשעווה

אם אתן בכל זאת מעוניינות לעשות זאת לבד,הנה מדריך וידאו מצוין (אחד הנצפים ביותר ביוטויב) שנערך ע"י קוסמטיקאית מקצועית עם הרבה מאוד טיפים ומידע כיצד להסיר שיער עם שעווה:




כמה עולה הסרת שיער בלייזר ברגליים?

הסרת שיער בלייזר ברגליים היא הפתרון האידיאלי לכל מי שמאסה בלהוריד שערות עם שעווה או סכינים וכו'. הסרת שיער ברגליים עם לייזר הוא טיפול חד פעמי שנמשך כ-8 עד 12 טיפולים (לפי צפיפות השיער) אשר לא כואב ויגמור את הסיפור המעצבן אחת ולתמיד.

אז כמה עולה הסרת שיער בלייזר לרגליים?

מחירי הסרת שיער בלייזר ברגליים משתנים בהתאם לכל מכון הורדת שיער. אפשר לומר בממוצע כי הסרת שיער בלייזר ברגליים עולה בין 4500 ש"ח ל-6500 ש"ח.

כדאי להשתמש בשירותים של אתרים באינטרנט שמציעים השוואת מחירים בין מכוני לייזר מובחרים כמו:
  • נאטורופיל
  • פרופורציה
  • אמריקן לייזר
  • פאם קליניק
  • קליניקה לייזר
  • ד"ר באיטיש
  • הילינג ספא
כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לרשום את הפרטים שלכם ומכוני הלייזר כבר יחזרו אליכם עם הצעות מחיר.

מה ההבדל בין לייזר לאינפרא אדום?

היום, בתחום הסרת השיער יש כמה שיטות נפוצות במכוני הלייזר השונים. שתיים מהם הם הסרת שיער באמצעות לייזר והסרת שיער באמצעות אינפרא אדום. אז מהם ההבדלים בין שתי השיטות?

ההבדל המשמעותי בין שתי השיטות הוא באורכו של הגל שאיתו מסירים את השיער. חשוב להבין כי הסרת שיער באינפרא אדום פועלת למעשה באותה טכנולוגיה של הסרת שיער בלייזר ואינה מהווה טכנולוגיה בפני עצמה. הטכנולגיה בלייזר מפיקה אורך גל אור אחד ואילו אינפרא אדום יכול להפיק כמה אורכי גל שונים.

למי מומלץ להשתמש בהסרת שיער בלייזר?

מכיוון שבלייזר אפשר להפיק רק אורך גל אחד, קשה לעשות הפרדה בין גווני העור ולכן אם אתם בעלי שער כהה ועור בהיר מומלץ להשתמש בלייזר.

למי מומלץ להשתמש באינפרא אדום?

הסרת שיער באמצעות אינפרא אדום מומלצת לבעלי עור כהה מכיוון שבשיטה זו אפשר להפיק מספר אורכי גל ולעשות את ההפרדה.

חשוב: כדי להיות בטוחים ומכיוון שכל הכתוב כאן הוא המלצה כללית בלבד, יש להיוועץ ספיציפית עם מומחים להסרת שיער כדי לדעת בדיוק איזה שיטה היא עדיפה בשבילכם.

מאמרים נוספים:
כמה עולה הסרת שיער באמריקן לייזר
איזה מכון לייזר מומלץ?
מי לא יכול לעשות הסרת שיער בלייזר?
הסרת שיער באינפרא אדום - משך זמן טיפול